
RECEPČNÍ
1

Pracovní náplň
- zajištění chodu recepce naší advokátní kanceláře a starost o plynulý chod recepce
- zajišťování různorodé administrativní podpory právnímu týmu
- obsluha klientského prostoru (recepce, jednací místnosti, relaxačního prostoru)
- spolupráce na plánování firemních akcí, rozvojových a vzdělávacích aktivit
- spolupráce na kreativních marketingových aktivitách pro kancelář
- vyřizování korespondence a telefonních hovorů
Nabízíme
- různorodou práci v příjemném prostředí areálu FUTURAMA BUSINESS PARK v Karlíně
- firemní benefity (výhodná cena MultiSport karty, občerstvení na pracovišti)
- pravidelné firemní teambuildingy
- možnost posouvat se dál, pracovat na sobě a učit se novým věcem
- komunikaci s klienty a obchodními partnery
- mzdové ohodnocení 180 Kč/hod
- nástup ihned
Požadujeme
- schopnost komunikovat na profesionální úrovni v angličtině
- velmi dobrá znalost MS Office a práce s jeho programy
- samostatnost a schopnost improvizace v nečekané situaci
- příjemné a reprezentativní vystupování se vstřícností a ochotou
- multitasking – někdy se sejde více věcí a zadání
- schopnost efektivně organizovat práci pro své kolegy a kolegyně
- sebereflexe a odpovědnost za vlastní práci
Znalosti
| Vzdělání | SŠ student |
| Jazyky | Mluvená úroveň | Psaná úroveň |
|---|---|---|
| Angličtina |
| IT znalosti | Úroveň |
|---|---|
| Dokumenty (Word) | |
| Tabulky (Excel) | |
| Prezentace (PowerPoint) | |
| Správa Windows |